Tuesday, September 1, 2009

SCORE A PROGRAM....BERBALOI BALOI..JOM SAMA2

JANGAN BACA JIKA ANDA TIDAK MAHU PELUANG KEEMASAN INI !!
Salam,

Sudahkah anda memberikan kaedah pembelajaran berkonsepkan BOARDING SCHOOL kepada anak/adik anda?...kini dengan SCORE-A, ia boleh dilakukan di rumah anda, di mana sahaja.

Lebih murah dari menghantar anak ke tuisyen. Serendah RM4.70/subjek, merangkumi silibus Darjah 1 hingga Tingkatan 3. Dengan tuisyen, wang yang dikeluarkan amat tinggi - kos minyak, makan, minum, buku. Tapi kita tidak pernah berkira sebab semuanya untuk ANAK. Walaubagaimanapun dapatkan kita pantau progress pembelajaran mereka? Melalui Score A, mereka tidak perlu keluar rumah (Alhamdulillah, sekurang-kurangnya kita tahu di mana mereka dan keselamatan mereka insyaallah terjamin). Sekadar on PC dan mulakan ulangkaji mereka. Samada mereka berfriendster atau berfacebook, tidak menjadi satu permasalahan. Kerana setiap latihan yang dilakukan, akan disms kepada kita melalui sistem yang telah digenerate. Jika tiada sms, bermakna, mereka tidak mengulangkaji. Diulang sekali lagi, Score A merangkumi silibus dari Darjah 1 hingga Tingkatan 3. Insyaallah, silibus Tingkatan 4 & 5 akan dilancarkan oleh TPM yang juga Menteri Pelajaran tidak lama lagi.

Renunglah kata-kata ini "Didiklah anak-anakmu mengikut zaman mereka". Jadi dunia pendidikan sudah berubah, pembelajaran dan minat anak-anak lebih cenderung menggunakan komputer.

Zaman sekarang, mereka amat TERSEKSA kalau kita minta mereka belajar menggunakan buku, tapi kalau mereka diberikan komputer, tiada seorang pun menolak, waima kanak2 yg berumur 2 tahun sekalipun. Jadi dari mereka membuang masa bermain gameonline, alangkah baiknya kita suruh mereka main Score-A, kerana sistem latihan yang ada di dalamnya adalah bercorak game, ada Hall of Fame...siapa score tertinggi dalam markah dan kepantasan masa menjawab, nama mereka akan tercatat dalam top 100 seluruh Malaysia. Bayangkan anak/adik anda bersaingan bukan sekadar dalam kelas, tapi seluruh Malaysia. Untuk mencubanya, layari www.scorea.com; tekan "online demo!"; masukkan id: 82828.

Anda tidak mahu anak anda ketinggalan dalam pelajaran atau anda mencari PELUANG BISNESS macam saya, bulan ke-2, Jun 2009, hanya dengan PART TIME sahaja, saya memperolehi RM14,000++ sebulan (maklumat terkini: bermula 1 Ramadhan sehingga 6 hari puasa, saya memperolehi RM13,500++) dan anak dapat guna SCORE-A FREE!!...Baca maklumat di bawah

4 Faktor Kejayaan, Ada Pada Bisnes Ini:

1. Syarikat

Online – 24 jam sehari x 365 hari – anywhere, anytime – servis boleh dibawa ke mana-mana & pada bila-bila masa.

Lama tapi Baru – Lama sebab sudah 10 tahun (jadi syarikat kukuh & ada jaminan); Baru sebab baru 3 tahun dalam networking (dalam bisnes networking, tahun ke 3 adalah tahun yang paling sesuai utk join, di mana tahun pertama & tahun kedua merupakan tahun kepayahan, sudah berlalu).

2. Produk

Score A Program merupakan satu-satunya produk Pendidikan di mana pendidikan merupakan Produk Keperluan (semua makbapak nak anak score a, tidak kira dari golongan mana pun), Berkualiti (rujuk testimoni, penghargaan & pengiktirafan oleh 7 MENTERI KABINET), Harga Murah (RM7.10 satu subjek, selepas topup RM4.70), Tidak Bermusim (spt produk sampingan di atas), Anti Kemelesetan Ekonomi (walau pun zaman gawat, makbapak tetap nak anak score a) & Tiada Saingan.

Perniagaan dunia akhirat – kita bagi anak kita dan/atau anak orang lain, jadi pandai.

3. Pelan Pemasaran

“Payout Tinggi” – sbb ini adalah Technology Base Biz, Tiada Kos Fizikal (hanya jual nombor), Modal 1 kali, Untung Banyak Kali (Modal besar semasa develop software, now hanya buat maintenance). Contoh Astro & Biz Kad Prepaid/ Topup (Celcom, Maxis, Digi).

Pasaran sedia ada – terdapat 5 juta pelajar dari tahun 1 hingga tingkatan 3; setiap tahun 500 ribu pelajar tahun 1 masuk – pendek kata pasaran sampai bila-bila lah…

4. Kumpulan

Kita di bawah ZRB Millionaires Club, Rangkaian Terbesar & Paling Berjaya di Kenshido/ Score A, Pengasasnya En. Abdul Aziz Samad berjaya mendapat pendapatan RM1.2 juta dalam masa 7 bulan !

Kita ada Sistem, Tidak bergantung kpd kekuatan individu, Sistem kita Praktikal dan Mudah di Duplikasi.

Jadi, dengan 4 kekuatan di atas – tiada sebab kita tidak boleh berjaya !!!

Pengalaman saya dalam business eLearning Score A ni memang tak ternilai, secara umumnya, bukan saya yang hebat tapi business ni memang HEBAT. Semua orang boleh melakukan, dari Jaga UM yg sekarang dah memperolehi RM29,000++ monthly dan Penarik kereta, Bad, umur 22 tahun, memperolehi RM25,000++ sebulan dan kakak ipar saya sendiri yang sememangnya sudah jutawan di dalam kariernya di syarikat Konglomerat Malaysia pun memperolehi pendapatan RM30,000++ sebulan dalam bisnes ini dan saya sendiri untuk bulan Ogos ini, Alhamdulillah sudah mencecah lebih RM13,500++ ..semua orang boleh dapat seperti apa yang kami perolehi.

Amnya, bukan kami yang hebat, tapi Score A ni memang hebat, anda mungkin salah seorang yang boleh mendapat lebih baik daripada kami.

Sekian, saya tak mahu mengambil masa anda terlalu lama, tapi pesan saya, rebutlah peluang ini, jangan tunggu lagi kalau bukan untuk kita, mungkin untuk anak-anak kita supaya score Straight As'

No comments:

Post a Comment