Tuesday, September 1, 2009

BERITA SCORE A...JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN

Tahun ini ZRB Millionaires CLub (ZRB MC) akan mengadakan majlis "Malam Menggapai Bintang (MMB) 2009" iaitu malam untuk meraikan prestasi2 Rakan Niaga yang hebat (antaranya Rakan Niaga berpendapatan RM10K ke atas, Kelab Elit, Rakan Niaga Pendapatan Tertinggi, Jutawan Baru, dan sebagainya)...pada 31hb October 2009, bertempat di Hotel Marriot Putra Jaya.

Jualan tiket untuk menghadiri MMB 2009 ini sudah mula dibuka!!! Tempat sangat terhad kepada 1000 rakan niaga sahaja. Tiket berharga RM150 seorang (untuk makan malam dan souvenir istimewa).
Thema pakaian (Merah Gold utk Wanita dan Merah/Putih/Gold untuk Lelaki).

Kepada rakan niaga yang ingin bersama2 memeriahkan MMB 2009 ini, sila serahkan nama dan bayaran kepada Leaders masing-masing untuk memastikan anda mendapat tempat pada malam tersebut.. secepat mungkin!!

Jangan lepaskan peluang ini untuk bersama-sama memeriahkan pentas MMB 2009..bukan hanya datang dan menonton kejayaan rakan niaga lain..tetapi sebagai sasaran anda untuk berada di atas pentas untuk diraikan sebagai "Networker yang berjaya!!"..Pendapatan melebihi RM10K?, 20K?, 30K?.....+++??

Target masih boleh dicapai!!! Usaha dan terus Usaha!! Kita telah melihat rekod2 pencapaian lepas telah banyak dipecahkan..Anda pun boleh!! Tidak ada yang mustahil!! Yang penting anda YAKIN dan MAHU mencapainya!! MAHU MESTI MAMPU!!!

TIADA ORANG YANG GAGAL DI DALAM BIZ SCORE A YANG HEBAT INI!! YANG ADA CUMA YANG "GIVE UP" FOR THE LACK OF TRYING!! BIZ INI SANGAT MUDAH..TETAPI RAMAI YANG AMBIL MUDAH!!

YANG MANA TERUJA TO MAKE A COME BACK..LET'S DO IT!! WE CAN ASSIST YOU TO ACHIEVE YOUR TARGET!!..COME AND FOLLOW OUR SIMPLE SYSTEM- BOOM/NDO/TTC/MINI WORKSHOP AND GROUP MEETINGS..IS IT THAT HARD??

Kata SIFU EN AZIZ.."JANGAN BICARA SOAL KEJAYAAN JIKA TIADA ILMU DI MINDA"....80% OF SUCCESS IS BY SHOWING UP!!

Kepada Leaders..pls forward info ini kepada Kumpulan masing-masing!

JOM!! Kita penuhkan pentas MMB 2009 dengan Kumpulan dari MIZA20!!

" If u want something so badly...the whole Universe will conspire to help u!" - Piablo

"Winners Never QUITS and QUITERS never Wins!!"

No comments:

Post a Comment